Współpracuję wyłącznie z firmami z branży mięsnej, przez co poznałem już najczęstsze problemy związane z marketingiem i sprzedażą i wiem jak je rozwiązywać.
Znam się na mięsie, technologi przetwórstwa i wędliniarstwie, dzięki czemu nasza współpraca to nie ciągłe dopytywanie o Twoje produkty, jak powstają i dlaczego klienci powinni je wybierać
Wiem czego oczekują Twoi klienci. Tworzę edukacyjne treści dla wielbicieli oraz smakoszy dobrego mięsa i wędlin. Moja społeczność, w której poruszam tematy związane z mięsem to ponad 300 000 obserwujących.
Pierwszym krokiem jest wypełnienie formularza i krótka rozmowa ze mną, podczas której porozmawiamy o Twoich potrzebach oraz problemach związanych z marketingiem. Podczas darmowej 15-minutowej rozmowy telefonicznej będę mógł odpowiedzieć na Twoje pytania związane z marketingiem lub moimi usługami oraz zaproponuję wstępne rozwiązania dla Twojego biznesu, które możesz wdrożyć samemu lub z moją pomocą.
Jeżeli zainteresuje Cię moja propozycja z pierwszej rozmowy to przygotuję dla Ciebie konkretną ofertę. Będzie dopasowana do Twoich potrzeb oraz budżetu. Wybiorę takie rozwiązania, które sprawdzą się u Ciebie najlepiej.
Po zaakceptowaniu wstępnej oferty umówimy się na dłuższą rozmowę. Będzie to rozmowa wideo lub w Twojej firmie. Podczas tej rozmowy będę zadawał pytania dotyczące tego jak działa firma, jakie produkty sprzedajecie i jak powstają. Pozwoli mi to zebrać informacje potrzebne do przygotowania strategii marketingowej i planu na najbliższy okres. Po rozmowie podpiszemy prostą umowę, która będzie zawierała wszystkie nasze ustalenia – z umowy możesz w każdej chwili zrezygnować, bez żadnych kar!
Mając potrzebne informacje na temat Twojej działalności zabiorę się za przygotowanie strategii marketingowej. Między innymi:
Po przygotowaniu strategii kolejnym krokiem będzie stworzeniu planu na najbliższe miesiące, czyli co, gdzie i w jakiej ilości będziemy publikować, aby osiągnąć nasze cele.
Mając porządne fundamenty zabiorę się za realizowanie stworzonego planu. Na tym etapie w zależności od ustaleń zajmę się przygotowaniem materiałów wideo, reklam graficznych lub innych formatów. Jeśli będzie trzeba odwiedzę Twoją firmę i nagram materiały wideo lub zrobię zdjęcia. Część moich dotychczasowych prac i projektów możesz zobaczyć w zakładce portfolio.
Ewentualnie wybierz zakres, który cię interesuje:
W trakcie trwania naszej współpracy aktywnie analizuje działania marketingowe
Ustalamy sobie metodę i częstotliwość raportowania o wynikach i postępach prac. Systematycznie otrzymujesz ode mnie szczegółowe raporty z propozycjami poprawek i możliwościami dalszego rozwoju.
Zauważyłem, że wiele lokalnych producentów wędlin, gospodarstw, a także sklepów mięsnych ma chaotyczny marketing lub wcale go nie prowadzi. To sprawia, ze pomimo bardzo dobrych produktów ich sprzedaż jest bardzo słaba lub nie rozwijają się tak szybko jak powinni. Jednocześnie ciężko im znaleźć odpowiednich specjalistów, którzy odpowiedzialnie poukładają marketing, tak, aby był spójny z produktami i realnymi możliwościami przedsiębiorstwa.
Dlatego postanowiłem rozwiązać problem tworząc Mięsny Marketing – niewielką agencję marketingową, która współpracuje wyłącznie z kilkoma klientami jednocześnie, dzięki czemu mogę zapewnić indywidualne podejście i pełne zaangażowanie w każdy projekt.
Posiadam praktyczną wiedzę związaną z mięsem, jego obróbką, procesem wyrobu wędlin oraz ich sprzedażą. Dzięki temu jestem w stanie tworzyć wartościowe treści w postaci artykułów, postów sprzedażowych, materiałów wideo, a także realizować skuteczne kampanie reklamowe.
Praktycznie działam w social mediach. Sam prowadze własne kanały edukacyjno-kulinarne i wiem, jak tworzyć wartościowe i angażujące materiały, które są oglądane przez ludzi – wielbicieli mięsa i potraw z niego. Miesięcznie moje materiały docierają nawet do 6 milionów osob.
Zobacz przykłady działań marketingowych, jakie prowadzę dla moich klientów
Nie wiesz od czego zacząć i jaka usługa będzie dla Ciebie odpowiednia? Najlepszym pierwszym krokiem jest rozmowa telefoniczna ze mną.
Podczas darmowej 15-minutowej rozmowy telefonicznej będę mógł odpowiedzieć na Twoje pytania związane z marketingiem lub moimi usługami oraz zaproponować wstępne rozwiązania dla Twojego biznesu.