fbpx

Pomogę Ci zdobywać klientów i sprzedawać więcej

Z kim współpracuję?

Producenci wędlin

8

Sklepy mięsne

9

Gospodarstwa hodowlane

10

Co mogę dla Ciebie zrobić?

Zajmę się Twoimi social mediami

Przygotuję płatne kampanie reklamowe

Opracuję strategię, która pomoże Ci osiągnąć Twoje cele biznesowe

Przygotuję materiały wideo i zdjęcia Twoich produktów

Zajmę się e-mail marketingiem i automatyzacjami

Zbuduję stronę WWW lub sklep internetowy

Znam i rozumiem branżę mięsną

Współpracuję wyłącznie z firmami z branży mięsnej, przez co poznałem już najczęstsze problemy związane z marketingiem i sprzedażą i wiem jak je rozwiązywać.

Znam się na mięsie, technologi przetwórstwa i wędliniarstwie, dzięki czemu nasza współpraca to nie ciągłe dopytywanie o Twoje produkty, jak powstają i dlaczego klienci powinni je wybierać

Wiem czego oczekują Twoi klienci. Tworzę edukacyjne treści dla wielbicieli oraz smakoszy dobrego mięsa i wędlin. Moja społeczność, w której poruszam tematy związane z mięsem to ponad 300 000 obserwujących.

Jak wygląda współpraca ze mną?

Wypełnienie formularza

Pierwszym krokiem jest wypełnienie formularza i krótka rozmowa ze mną, podczas której porozmawiamy o Twoich potrzebach oraz problemach związanych z marketingiem. Podczas darmowej 15-minutowej rozmowy telefonicznej będę mógł odpowiedzieć na Twoje pytania związane z marketingiem lub moimi usługami oraz zaproponuję wstępne rozwiązania dla Twojego biznesu, które możesz wdrożyć samemu lub z moją pomocą.

Przygotowanie wstępnej oferty

Jeżeli zainteresuje Cię moja propozycja z pierwszej rozmowy to przygotuję dla Ciebie konkretną ofertę. Będzie dopasowana do Twoich potrzeb oraz budżetu. Wybiorę takie rozwiązania, które sprawdzą się u Ciebie najlepiej.

Dłuższa rozmowa strategiczna

Po zaakceptowaniu wstępnej oferty umówimy się na dłuższą rozmowę. Będzie to rozmowa wideo lub w Twojej firmie.  Podczas tej rozmowy będę zadawał pytania dotyczące tego jak działa firma, jakie produkty sprzedajecie i jak powstają. Pozwoli mi to zebrać informacje potrzebne do przygotowania strategii marketingowej i planu na najbliższy okres. Po rozmowie podpiszemy prostą umowę, która będzie zawierała wszystkie nasze ustalenia – z umowy możesz w każdej chwili zrezygnować, bez żadnych kar!

Przygotowanie wstępnej strategii i planu

Mając potrzebne informacje na temat Twojej działalności zabiorę się za przygotowanie strategii marketingowej. Między innymi:

  • określę grupę docelową oraz jak najlepiej do niej dotrzeć, 
  • przeanalizuję rynek i konkurencję,
  • wybiorę odpowiednie kanały i formy komunikacji w social mediach,
  • przygotuje propozycje promocji…

Po przygotowaniu strategii kolejnym krokiem będzie stworzeniu planu na najbliższe miesiące, czyli co, gdzie i w jakiej ilości będziemy publikować, aby osiągnąć nasze cele.

Realizowanie planu

Mając porządne fundamenty zabiorę się za realizowanie stworzonego planu. Na tym etapie w zależności od ustaleń zajmę się przygotowaniem materiałów wideo, reklam graficznych lub innych formatów. Jeśli będzie trzeba odwiedzę Twoją firmę i nagram materiały wideo lub zrobię zdjęcia. Część moich dotychczasowych prac  i projektów możesz zobaczyć w zakładce portfolio.

Ewentualnie wybierz zakres, który cię interesuje:

Analizowanie wyników i wprowadzanie poprawek

W trakcie trwania naszej współpracy aktywnie analizuje działania marketingowe  

  • śledzę wyniki kampanii płatnych i optymalizuje je pod kątem zminimalizowania kosztów reklam,
  • przeprowadzam testy i wybieram najskuteczniejsze metody promocji,
  • analizuję zachowanie odbiorców,
  • na podstawie obserwacji wprowadzam poprawki i planuje dalsze prace.

Raportowanie

Ustalamy sobie metodę i częstotliwość  raportowania o wynikach  i postępach prac. Systematycznie otrzymujesz ode mnie szczegółowe raporty z propozycjami poprawek i możliwościami dalszego rozwoju.

Dlaczego wybrać Mięsny Marketing?

Zauważyłem, że wiele lokalnych producentów wędlin, gospodarstw, a także sklepów mięsnych ma chaotyczny marketing lub wcale go nie prowadzi. To sprawia, ze pomimo bardzo dobrych produktów ich sprzedaż jest bardzo słaba lub nie rozwijają się tak szybko jak powinni. Jednocześnie ciężko im znaleźć odpowiednich specjalistów, którzy odpowiedzialnie poukładają marketing, tak, aby był spójny z produktami i realnymi możliwościami przedsiębiorstwa.

Dlatego postanowiłem rozwiązać problem tworząc Mięsny Marketing – niewielką agencję marketingową, która współpracuje wyłącznie z kilkoma klientami jednocześnie, dzięki czemu mogę zapewnić indywidualne podejście i pełne zaangażowanie w każdy projekt. 

Znam się na mięsie i produkcji wędlin

Posiadam praktyczną wiedzę związaną z mięsem, jego obróbką, procesem wyrobu wędlin oraz ich sprzedażą. Dzięki temu jestem w stanie tworzyć wartościowe treści w postaci artykułów, postów sprzedażowych, materiałów wideo, a także realizować skuteczne kampanie reklamowe.

Wiem jak osiągać milionowe zasięgi

Praktycznie działam w social mediach. Sam prowadze własne kanały edukacyjno-kulinarne i wiem, jak tworzyć wartościowe i angażujące materiały, które są oglądane przez ludzi – wielbicieli mięsa i potraw z niego. Miesięcznie moje materiały docierają nawet do 6 milionów osob.

Czyny, nie słowa

Zobacz przykłady działań marketingowych, jakie prowadzę dla moich klientów

Stworzenie marki „Kurczak Wiejski”. Branding od zera

Stworzenie marki „Kurczak Wiejski”. Branding od zera

Pomogłem stworzyć markę „Kurczak Wiejski” – zbudowaną na rodzinnych wartościach, odpowiadającą na potrzeby konsumentów poszukujących naturalnych produktów. Marka oferuje mięso z kurczaków hodowanych...
Jak dla klienta uzyskałem 46 krotny zwrot z płatnych reklam (ROAS) i koszt zakupu w sklepie 3,04 zł w 6 miesięcy.

Jak dla klienta uzyskałem 46 krotny zwrot z płatnych reklam (ROAS) i koszt zakupu w sklepie 3,04 zł w 6 miesięcy.

Nasz klient, firma sprzedająca akcesoria wędliniarskie, chciała zwiększyć sprzedaż narzędzi i akcesoriów w swoim sklepie internetowym. W odpowiedzi na ten cel uruchomiliśmy kampanię płatnych reklam na...
Od zera do 250 tysięcy odbiorców miesięcznie w 3 miesiące

Od zera do 250 tysięcy odbiorców miesięcznie w 3 miesiące

Moim klientem jest nowo powstała internetowa wyszukiwarka lokalnych producentów wędlin, gospodarstw i sklepów mięsnych. Klient rozpoczął współpracę ze mną bez żadnej istniejącej strategii...
Jak 20-krotnie zwiększyłem sprzedaż i zmniejszyłem koszt zakupu o 90% w sklepie ze sprzętem wędliniarskim

Jak 20-krotnie zwiększyłem sprzedaż i zmniejszyłem koszt zakupu o 90% w sklepie ze sprzętem wędliniarskim

Klient zgłosił się do mnie, ponieważ chciał zwiększyć sprzedaż za pomocą płatnych kampanii Meta Ads. Firma specjalizująca się w sprzedaży jelit i sprzętu wędliniarskiego borykała się z wysokimi...

Wszystko zaczyna się od rozmowy

REKLAMA E-BOOK (KWADRAT) (Relacja na Instagram) (2)

Nie wiesz od czego zacząć i jaka usługa będzie dla  Ciebie odpowiednia? Najlepszym pierwszym krokiem jest rozmowa telefoniczna ze mną.

Podczas darmowej 15-minutowej rozmowy telefonicznej będę mógł odpowiedzieć na Twoje pytania związane z marketingiem lub moimi usługami oraz zaproponować wstępne rozwiązania dla Twojego biznesu.

REKLAMA E-BOOK (KWADRAT) (Relacja na Instagram) (2)